Emeliejoannas.blogg.se

 
 
 
 
Hej på er! 
Eftersom det här är första inlägget så känns det väl passande med en liten presentation av mig själv.
Jag heter i allafall Emelie, fyller 17 i höst och ska börja mitt andra år på AWPE - gymnasiet. Det är en internat skola som ligger lite norr om Sundsvall. Så ni kommer få följa mitt liv där men också här i Stockholm där jag är född och uppväxt. Ni kommer även få se lite av Schweiz då min pappa bor där nere! 
 
Annars kommer min blogg hanlda om min otroligt vanliga vardag, shopping och såklart mina underbara vänner, hoppas ni stannar! Puss
 

Kommentarer
Linnea

Jag kommer att stannaaaaa, wiiieeee :D

Svar: WEHO :D
Emelie piispanen



Blogg: http://partymaggan.devote.se
2013-08-05 @ 19:02:47




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback

RSS 2.0