6 Augusti

Körde lite kvällsträning i nya träningskläder, blir alltid lika motiverad då!
 
 
Hejsan! Ingen uppdatering idag och så är det verkligen inte menigen att det ska vara! Men datorn funkade inte riktigt som den skulle när jag kom hem, gick inte att öppna webbläsaren osv. Jobbigt! Idag har jag i allafall åkt ut till Flemmingsberg och hämtat mitt pass. Själva passfotot får mig dock att inte vilja resa någon stans haha.
Träffade Ebba också, så vi tog en sväng på söder och åt Thaimat. Och sen (hör och häpna) så gick vi till en piercing studio där Ebba tog hål i läppen, det blev stört snyggt! Får se vad dagen bjuder på imorgon! Puss

Kommentarer
Linnea

Vem Ebba? På skolan?? ;)

Svar: Nej en kompis här i stockholm :)
Emelie piispanen



Blogg: http://partymaggan.devote.se
2013-08-07 @ 20:42:27




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback

RSS 2.0