16 Augusti

Hej på er!
Kan ju börja med att berätta att jag åkte hem från utmaningen redan i tisdags medans resten var kvar tills idag. På måndagen så gickvi ca 1 mil om inte mer. Det ösregnade och all min packning vart blöt och tung. Men allt fungerade bra när vi kom fram till platsen där vi skulle slå upp läger. Och trots en blöt sovsäck och ingen riktig mat så mådde jag bra ändå. Men på förmiddagen dagen efter så svimmade jag första gången men började må bättre rätt fort så bestämmde mig för att fortsätta och då gick vi ca 1 mil till. Och ja, det regnade fortfarande. Halvägs så svimmar jag en andra gång men fortsätter 5 kilometer till och efter det så fick Patrick komma och hämta mig. Besvikelsen går inte att förklara. Att sitta hemma medans min grupp är ute och jag inte kan hjälpa till. Ush och fy, mådde fasen mentalt dåligt av det! 
Men nu är dom hemma och alla mår hyfsat bra med tanke på omständigheterna. Den här veckan har jag bara umgåtts med Linnea som var tvungen att avbryta från sitt läger också. Så helt ensam har jag inte vart i alla fall. 
 
 
Foto: ... å det verkar inte gå någon nöd på åk 2 eleverna heller... ;-)
// Patrik
 
Världens bästa årskurs!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback

RSS 2.0